Neslušnosť zo strany zákazníka či zamestnávateľa? Je prepitné správnou praxou? A prečo? Zapojte sa do diskusie a nájdime riešenie!
Prepojením svojho Facebook profilu s konverzáciou máte možnosť prezentovať svoje originálne názory pod vlastným menom. Okrem toho ak sa do konverzácie zapojíte z rôznych zariadení, vždy uvidíte len tie komentáre, o ktorých ste ešte nehlasovali. Facebook nesleduje vaše aktivity na našej stránke. Viac info nájdete tu.
O téme
Jedni si myslia, že tringelt je dobrým spôsobom odmeňovania snahy čašníčok či čašníkov, ktorý im vie zlepšiť deň, tak ako ho vedia zlepšiť oni svojou príjemnou obsluhou.
Na strane druhej stojí názor, že mzda by mala byť dostatočná motivácia a prepitné je iba nástroj, ktorým majitelia podnikov prenášajú svoju zodpovednosť za odmeňovanie na zákazníka.
Taktiež tú máme ľudí, ktorí v samotnej podstate tringeltu nevidia problém, no nemajú radi psychický tlak, pri určovaní jeho výšky.
Argumentov je nespočet, no radi by sme poznali Váš pohľad na túto problematiku a našli v nej spoločný konsenzus.